esmaspäev, mai 15

kto eto, kto eto, kto...?

tegin jälle mingi testi. et äkki saan midagi uut ja huvitavat enda kohta teada. mõõdukas enesekesksus tuleb ju ainult kasuks, onju. tulemus ütleb, et ma olen EKSTRAVERT-INTUITIIVNE-TUNDEINIMENE-KOHANEJA. võluv ja energiline, kuid minu liigne entusiasm võib olla väsitav kuulajatele. hahahaa! seda olen ma soomes elades tihti tähele pannud. mul soovitatakse itaaliasse kolida. isegi peterburis öeldi, et annushka, sina pole küll põhjamaa tüdruk. mul on ka rikas kujutlusvõime ning eelistan, et minu rahalisi asju ajaks keegi teine. noh, matemaatikat mu pea ei oska, uu-uu-uu-uuu....

suhete lõpetamisel põrkan ma kokku suuremate probleemidega, kui kõik ülejäänud inimtüüpide esindajad. ENFP tüüp hoiab neist veel kaua kinni peale seda, kui suhted on purunenud, püüdes mõista, mis oli teisiti ja miks saabus ebaõnn. oo jaa, mul läheb pärast igat suuremat armumist vähemalt aasta aega haavu lakkudes. mis ei takista mind muidugi vahepeal ka teistesse armumast... silmarõõmu peab ju elus ka ometi olema.

harjumus lükata asjad edasi homseks ning alahinnata detaile, raskendab oluliselt minu elu. ma lülitun sageli ümber uuele tegevusele varem alustatut lõpule viimata. oi kui tõsi. kuidas see testi-onu mind nii hästi tunneb, ah? näiteks täna läksin valele eksamile. ma polnud lihtsalt märganud sellist detaili, et mis eksam siis on ka. ajasin homsega segamini. no ütle nüüd, miuke plondiin.

lõpuks veel testi-onu soojad soovitused:
– arenda otsustusvõimet, et sinu entusiasm ja loov energia suunduks kõige sobivamate ideede ja projektide käivitamiseks;
– keskendu kõige tähtsamatele detailidele;
– õpi arvestama ajategurit!!!

ahah. no eks ma siis püüa...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on ikka imekspandav milliseusinusega naisterahvad oma hinges kaevavad. See on muidugi väga tark ja edasiviiv tegevus erinevalt meestest, kes- avastades mingi hingelise puudujäägi- hoopis ennast täis joovad, et "unustada" või midagi sellist. Aga võimalik, et nad lihtsalt taastavad oma identiteeti sest joomine on väga mehine tegevus. Naised ju naljalt ennast nii otsustavalt ja pühendunult mäluauku ei joo. Ja üldse on mehine elada KOOS teadmisega oma halvast loomusest ja kommetest. Naised püüavad ennast muuta- aga mehed püüavad olla niivõrd tugevad, et kanda oma ränka teadmuse-koormat. Mõned neist murduvad ja hukkuvad, kuid nad surevad teadmises, et nad olid vähemasti ausad mehed ja mitte mingid nutunaised. Saatus on saatus. Mees ei saa lubada endale muutumist- see teeb ta nõrgaks ja hävitab tema minapildi ja võime ennast maailmas positsioneerida. On parem olla see, kes sa oled- ja leppida sellega- kui püüda saada teiseks inimeseks- kaotades seejuures usalduse iseenda vastu.
Elu on elu ja mehed teavad seda ning elavad nagu elavad.

annushka ütles ...

nojah, naine ju tahab hirmsasti meeldida. sellepärast taendas kogu aeg kaevabki. et aga rohkem kellelegi meeldida. kuigi võibolla meeldiks ta hoopis rohkem, kui ei kaevandaks ja muutuks kogu aeg ;)
aga ära karda, ega see, et me ennast muuta tahame, veel tähenda, et me ka tegelikult muutuksime...