teisipäev, mai 9

amar, akbar, anthony...


noor amitabh ja vana amitabh
















bollywood ikka ruulib. vaatasime rahvaga pühapäeval 1977. aasta filmi amar, akbar, anthony. filmi muusikat saad kuulata siit. mõnus musa on. film oli kah hea. tragöödia, draama, muusikali ja komöödia segu. elu maitsega film oli. mõned meist polnud india filmidega harjunud ja õhkasid vahel, et kui pikk see film ometi on. ainult kolm tundi oli. tegime vahepeal pissi- ja hapnikupausi ka. igal filmil on ka ametlik intermission. ka kinos. et saab käia jalgu sirutamas.

räägin nüüd külajuttu kah. mulle endale jubedalt meeldib külajuttu kuulata. et kes kellega abiellus ja mis kõik inimeste vahel toimub. no, igatahes on filmi üks peategelastest (anthony)väga kuulus näitleja amitabh bachchan. ta on muidugigi abielus näitleja jaya bachchaniga, ja nende poeg abhishek on - surprise! - kah näitleja. ja abhishek semmib muidugi otse loomulikult ühe maailma kauneima naisega, ehk näitleja (!) aishwariya rai'ga.

abhishek ja aishwariya

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See teine mees- amitabh- ta on India SUPERSTAAR! Ta esineb igas india reklaamis ja ajakirjas. Ta reklaamib nii tööriistu, kui ka jäätist, rehve ja barfüüme, küpsiseid ja traktoreid. See mees saatis meid kõikjal indias. Ta lausa ahistas! Tema nägemine oli sama vääramatu nagu valge elevandi nägemine. Tema hõbehall habe viirastub jätkuvalt mu silme ees ja ma tahaksin karjuda: "ei!!- aitab juba!! ma ei taha enam!!!". Paraku on ta indiast alates mu truu saatja ja kaaslane...

Külajuttu kah:
1) ma ei salli seda, et pronksmees on jätkuvalt keset mu kodulinna!
2)mul on küll täielik õigus sinna lilli viia- vanaisa sõdis eesti laskurkorpuses- aga mulle ei mahu pähe, et need venelased, kes seal kogunevad ei saa aru, et nad POLE eesti VABASTAJAD (millegipärast pole ma seal kunagi eesti laskurkorpuse taate näinud).
3)eelmisel aastal (mis punane püha see oligi?) viisin sinna kaks mustade ja sinimustvalgete lintidega küünalt- ja mingi veteran tuli ütlema, et "võtke need ära- siin pole nende koht!"!
Sinimustvalgete lintide koht ei ole eesti vabariigis?!! Eestis ei ole õige kasutada sinimustvalgete lintidega küünlaid?!!

Ühesõnaga: ma peaaegu, et keen pahameelest ja nördimusest...

annushka ütles ...

ohh, tunnen kaasa nii sinu amitabh-nördimusele kui ka pronksmehe-pahameele üle. aint et sorri, ma ei tea, mis pronksmehest sa räägid. ega mitte ometi see estonia eest olev inimkuju? ma olen nii võhik... väljamaalane ju.

aga õnne siiski maailmasõja lõppemise päeval!!! (kuigi oli juba eile...)

annushka ütles ...

nojah, ja kuna amitabh on vana nagu muda, siis on tal ju irrrmsasti autoriteeti. seal ju pereisa sõna on seadus. sellepärast kõik tahavadki, et just tema nende rehvisid, jäätiseid ja parfüüme india rahvale reklaamiks. siis kogu rahvas usub, et just nimelt neid asju on nende püha kohus osta. ja reklaami ülesanne on õnnelikult täidetud.