pühapäev, mai 14

look at me! look at me!

eile oli tantsukooli kevadpidu. esinesin siis teistega koos, nagu üks korralik õpilane. tegelikult oli isekas põhjus ka. isegi kaks. esimene oli, et ma jumaldan esinemist. kõige kaifim tunne on kui suudad kellelegi pakkuda elamusi. mulle on juhtumisi antud anne teha seda laulu ja tantsu kaudu. ja ma kasutan seda muidugi heameelega ära. üks vaataja ütles pärast, et talle tuli pisar silma. no kas on olemas paremat tänu??? ei ole! (juhul kui arvad, et on)

teine isekas põhjus oli see, et ma hakkan sügisel õpetama selles samas tantsukoolis. ja ennast tuleb ju oma tulevastele õpilastele reklaamida ka. kust nad muidu teavad, kui hea tantsija ja veel parem õpetaja ma olen ;) nii et kaks kärbest ühe löögiga. üldse olen ma väga õnnistatud inimene. ma saan teha seda, mis mulle hirrrmsasti meeldib. ja mulle veel makstakse selle eest! kän juu imäädzhin?

kõigele lisaks olen enda üle uhke veel ühel põhjusel (kui juba uhkeldada, siis täiega). neljapäeval tehti otsus, et esineme tantsuga, mida keegi õpilastest ei osanud. mina kõige vähem. ainult kaks inimest viieteistkümnest julgesid oma au ja maine pakule panna, mina ja laura. neljapäeval leppisime mingites üksikasjades kokku, et millal on tema soolo ja millal minu. laupäeval oli esinemine. harjutasime väga usinalt kaks päeva kumbki omaette. ning lõpptulemus oli positiivne üllatus isegi meie õpetajale. nii et kõik on võimalik, kui ainult tahet leidub! ja imesid juhtub ka tänapäeval...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Braavo! Kuulsin jah, et saal hullus ja mitmed inimesed sõkuti ära vigaseks. Politsei pressiesindaja rääkis, et rahulolematud pealtvaatajad (et etendus juba lõppes)olid pärast ümbruskonnas autosid ja prügikaste põletanud ning juhuslikke inimesi rünnanud. Tantsul ja laulul on inimesele ikka tõesti imeline mõju!

annushka ütles ...

küll sa oled ikka hästi informeeritud! kui see kuulsusevärk muudkui edeneb, siis ma pean endale vist varsti bodyguardi hankima...

haldjapliks ütles ...

kuule kuulsus.
siit sisi ivari küsimus mulle ja mult omakorda sulle, et kas sul on mingi plaan ehk ka eesti maale tagasi asumisele tulla????
meie küll siin mõtleme (mina ja mu mõttekaaslased, keda ma hetkel ei tea ega seepärast nimeta, aga ma tean et nad on olemas), et sa peaks siie tagasi tulema. või siis vähemalt koos minuga kuskile mujala võõrale maale.

annushka ütles ...

ohh, tead, me tegime eile davidiga otsuse järgmisel kevadel mõlemad diplomi kätte saada. ja siis illlge peo korraldada. niiet mul on nüüd siht silme eest ja motivatsioon kah. ei tihka ju nii ilusale poisile pettumust valmistada. aga mis pärast diplomi taskussetoppimist juhtub, seda teab ainult vanajumal ise. aga ma püüan ta käest järele uurida, et kuhu ja millal ja kellega...