neljapäev, mai 4

taivas on sininen ja valkoinen...

kakoje nebo goluboje... mõned armastavad merd ja ei suuda selleta kuidagi elada. öeldakse, et kes on mere ääres sündinud, igatseb alati mere äärde tagasi. noh, mina olen ilmselt sündinud taeva ääres. sest minu lemmikelement siin ilmas on taevas. ja madal horisont. kõrgete majade või metsade vahel on raske hingata. kuid kui taevas ulatub silmapiiril kaugele-kaugele, siis on tunne, et võiks tõusta lendu. i believe i can fly. kusjuures see tunne on hirmus oluline. siis ma jaksan teha ka tavalisi, veidi tüütuid asju. kui tunnen sidet taevaga.

eesti ja soome keeles on mõnus, et taevas tähendab nii mõistet sky kui ka heaven. minu jaoks on nad üksteisele väga lähedal...

elasin paar aastat herttoniemis. lahe koht, meri ja rand olid peaaegu et maja taga. võta aga saunalina ümber ja kõnni suplema. öösuplus oli eriti mõnus asi. kuid seal on hirmsasti kõrgeid maju. sest et koht on kesklinnale lähedal ja kõik see rahvas vajab kortereid. ning taevast pole näha. küll ma kurvastasin selle pärast. nüüd elan juba aasta aega kontulas. päikeseloojang paistab mu akendesse. ja koduteel imetlen alati pilvi ja taeva värve. isegi kui kontula on täis hulle naabreid ja asotsiaale, on ta siiski taevalikult ilus...

Kommentaare ei ole: