pühapäev, mai 14

minust saab ema!

jajaa, kunagi kindlasti saab. täna jagati kirikus emadepäeva puhul kõikidele emadele roose. ja kuna roose jäi üle siis sain minagi emadepäeva roosi (tegelikult see vist oligi nii plaanitud, et mina ka lille saaks. ma tean küll!). nii et nüüd puudub vaid see laps. aga ega temagi tulemata jää, kus ta pääseb. tänane roos oli ju selge prohvetlus ja sõnum tulevikust.

igatahes soovin kõikidele praegustele ja tulevastele emadele kõige õnnemat õnne!!!

2 kommentaari:

haldjapliks ütles ...

suured tänud õnnesoovide eest. ka mina sain endale koosolekult lillekese. spetsiaalselt tulevasele emale:D et küll need lasped ikka kunagi tulevad, ega nad tuelmata ei jää. ja kui jäävadki, siis lapsendan kellegi. mõne vahva väikese šokolaadipoisi. vat.

annushka ütles ...

oo, kolime koos kuskile vahvale väljamaale, lapsendame hunniku värvilisi lapsi ja elame pipi piksuka majas. võibolla võtame hobuse ka (äkki ma siis enam ei karda neid...)

minu ema võib siis olla vanaema õunapuu otsas, kellel me kambaga külas käime. sinu vanemad võivad kah midagi vahvat olla, näiteks kunksmoor ja kapten trumm. siis on meie lastel seiklusi jalaga segada. ja kaks hullu emmet :)