teisipäev, jaanuar 30

es mi cumpleaños...

heute habe ich geburtstag! päike paistab minu jaoks, lumi sillerdab, bo kaspers laulab mulle juba mitu tundi jutti. tore mees see bo, vastupidav. külmkapis oli jäätist selle ilusa päeva tähistamiseks. alustasin tähistamist juba hommikul. lugesin voodis viivit ja wagnerit. üles ärkasin selle peale, et telefon piiksus iga 10 minuti tagant. mis värk, ma ei pannud ju äratust. hoopis õnnitlused olid. how sweet is that! isegi issi helistas alles kell kümme, mitte kell vara nagu tal tavaliselt sünnipäeva puhul kombeks on. ja mu venna oskas õnnitleda õigel päeval. ta kontrollib emme käest iga aasta üle, et mis päeval mul on. tal ei püsi number 30 kunagi meeles. nunnu mees.

ma saan varsti viiekümneaastaseks. no siis teeme igatahes pidu. eksju. ma olen peaaegu iga aasta sünnipäeva pidanud, mõnikord vägagi grandioosselt. aga tänavu ei taha. tahan lihtsalt vaikelu nautida. einoh, õhtul on meil sõpradega piiblidiskussioon, eks torti saa seal ikka.

mul on kaugel maal juba seitse aastat üks austaja. väga armas mees. ta helistab igal sünnipäeval ja soovib mulle kõike mida ma tahan. ja ütleb, et igatseb mind. ma lasen tal rahus igatseda, kui see ta elu kenamaks teeb. eelmisel aastal soovisin ma igasuguseid asju. ma olin siis haige ka, niiet soovisin tervist näiteks. ja mehele oleks ka tahtnud minna. ta pakkus ennast, kuid mulle ei sobinud. pirtsakas olen, noh. aga tänavu ma ei soovinudki midagi. sest mul on nii palju! ma olen õnnelik. päriselt. mmmmmmmmmmm...

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

palju õnne saatusekaaslaselt. ok, peaaegu saatusekaaslaselt - sünnipäev küll samal päeval, kuid aastaid palju rohkem (täna siis 43 lõi ja 50 sünnipäev ikka palju lähemal kui sul)) ning sugu ka vale (vist...?). olen sinu blogi juba mõnda aega lugenud ja kaasa elanud. miks, seda ei oskagi öelda. ilmselt mingi hingesugulusega tegu on. lugesin lapsepõlves mingist horoskoobist, et veevalajad on segu miki hiirest ja albert schweitzer'ist. kuigi peale seda, kui Jumala leidsin, sellistele asjadele enam tähelepanu ei pööra, siis mälestuste vastu siiski ei saa.

annushka ütles ...

hee, ma arvan, et jumal lõi veevalajad ka. ja no ega mingi asjaga ei maksa ju liiale minna. see, mida ma hommikuks söön, planeete vist ikka eriliselt ei huvva...

aga horoskoopides on minu meelest ikka mingi tõsi taga küll. laske käia, veevalajad! tehkem maailmast hullum ja armsam koht! kõigi maade mikihiired, ühinege!!!

ja sulle anonüümne, palju palju õnne!!! täna on meie päev... (tegelt on iga päev meie päev, irw!)

Anonüümne ütles ...

Hästi palju õnne Sulle!
Ma just täna hispaania keeles õppisin, et cumplea~nos tähendab sünnipäeva :)

kaasveevalaja

Anonüümne ütles ...

Jee Miki!

Ole rõõmus, ole noor
nagu värske hapukoor.
Varsti oled vanamoor
nagu kuivand kuuse koor!

Palju õnne! :))

Reede ütles ...

Palju ünne!

Anonüümne ütles ...

aitähhhh!!!

tervitades, hapukoor

Anonüümne ütles ...

zum geburtstag viel glück, zum geburtstag viel glück...

Mis keeles sa veel soovid?

Ma laulda ei oska, aga sulaselges eesti keeles palju õnne võin soovida küll. Rock on!

Anonüümne ütles ...

tagantjärele ka minu poolt palju-palju õnne!!!