reede, jaanuar 12

kus ma kõik käinud pole...

ega tegelt eriti polegi. suur osa maakerast täiesti avastamata...



create your own visited countries map
or vertaling Duits Nederlands

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga kuidas sa poolas käin ei ole? Lendasid lennukiga kohe saksamaale või? See on küll patt- saksa tuleb ikka bussiga läbi poola minna. Veel parem kui veoauto kastis...
andrus

annushka ütles ...

nojah noh, leedus pole ka käind. ja poola puha nägemata. berliinis kohtusin küll ühe poolakaga, kes mulle usinalt ligi ajas. aga muid kontakte poolaga pole. aa, ja see sama poolakas õpetas mind hommikusöögi ajal sööma leiva peal juustu ja mett. või juustu ja moosi. nii hea. nii et üks väga oluline poolakas minu elus...

Anonüümne ütles ...

Mis te nüüd räägite, et bussiga. Poolast minnakse ikka häälega läbi. Üks paremaid hääletamismaid muide, mis on ilmutanud ka ühe parima hääletamisraamatu "Matk naeratuse eest".

Anonüümne ütles ...

hääletanud olen ma elus ainult paar korda, tallin-haapsalu ja tartu-tallinn. soomes mitte kordagi. ma ikka nooremana unistasin sellest, et häälega jevroopasse reisida, aga siis tuli vanus ja mugavus peale. nii et nüüd enam vaevalt läheks häälega. aega ka pole sellise asja jaoks. nii see elu raisku läheb...