kolmapäev, jaanuar 3

üle mere...

täpselt seitsme tunni pärast pean ma olema teisel pool helsingit, et eestisse purjetada. ega tegelikult sel laeval purjeid ei ole. hoopis soome pensiokad on, kes karaoket laulavad ja kõikuvas laevas ühemehebändi saatel tantsida tammuvad. pilet oli odav, see on pluss. teekond on pikk, see on miinus. noh, ma võtan hea raamatu kaasa ning joon laevas palju kohmi. peaks kuidagi üle elama. pakkida oleks ka veel vaja...

naljakas, ma reisin apsaluutselt alati niimoodi, et pakin viimasel hetkel ja siis kiirustan uksest välja pärast magamata ööd. üldjuhul unustan ikka midagi maha ka, õnneks mitte väga olulisi asju. passi ja raha võiks ikka kaasa võtta, muu polegi tegelikult nii tähtis. aa, ujukas tuleb ka kaasa võtta. lähen elus esimest korda aura veekeskusesse. kahe vahva naisega. lahe-lahe. kuigi tegelikult ma eriti ei seedi ujumist. vesi läheb kõrva ja nii edasi. aga ma võin ju näiteks mingis mullivannis logeleda kõik see aeg. ma ikka oletan, et seal on mullivann...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mullivann on täitsa olemas. minu teada isegi 2 tükki.

Anonüümne ütles ...

ma kommenteeriksin hea meelega oma blogi nime all aga ma keerasin seal midagi kokku selle uue bloggeriga ja nüüd see ei luba kommenteerida justkui. kuidas oma parooli vahetada? andrusfchru

Anonüümne ütles ...

isegi mitu mullivanni oli jah. ja aurusaun... mingitest orantsidest ja rohelistest torudest ei laksnud ma ennast morjendada, kuigi häly (meie seitsmeaastane elavhõbe) ikka püüdis mind manipuleerida. ma käitun veekeskuses nagu vanamammi, ainult lilla suur ja lai ujumismüts puudus...

annushka ütles ...

andrus, paroolivahetamise kohta ma ei oska öelda... kas sa läksid sellele uuele bloggerile üle? siis peaks ju google kasutajanimega ja parooliga sisse logima.