laupäev, jaanuar 20

evelyn, arkaadi ja juss...

ükskord asjadest soovitas, et mine loe evelyn sepa ploogi. et pidi hea olema. noh, minu jaoks on mingi eesti poliitika ja erakondade kätsh kama kaks. tehku, mis tahvad. ma pole soome poliitikagagi kursis. olen demokraatia mädamuna, ei hääleta, sest pole aimugi, keda hääletada. ja uurida ei viitsi. mul kulub kõik vaba aeg enesele keskendumisele ja oma naba ümber keerlemisele. pole aega veel ka teiste kodanike heaolu üle juurelda ja poliitilisi tähelepanekuid teha. minu meelest on demokraatia üldse mingi utoopia, suured massid pole kunagi millestki aru saanud, neid juhitakse ikka piitsa ja prääniku abil. rahvasuu ütleb, et joukossa tyhmyys tiivistyy... vaene jouko, kusjuures, ega temalgi kerge pole. nii et demokraatiast on kahju küll, sest soome riigis on teisigi minusuguseid lontruseid, kes kogu ilusa asja ära rikuvad.

nojah, tagasi evelyn sepa juurde. suurest igavusest läksin tema lehele ja avastasin vahvad kommentaarid! ma olengi imestand, et mida need jubejuss ja arkaadi ometi teevad, et midagi oma ploogides ei produtseeri. näh, nemad produtseerivad hoopis koos evelyniga. et koos nagu huvitavam või nii. laske aga käia, mehed! mis siin elus muud ikka teha kui lolli juttu suust välja ajada...

tänase öö aforism tuleb jussi klaviatuurist:

Selles mõttes on hea, et maailm on juba niipalju kurjust täis, et ise ei pea enam midagi tegema ja võib rahulikult telekat vaadata.

Kommentaare ei ole: