neljapäev, jaanuar 18

istu. hindeks "2"...

ähh, elu tegi mulle täna väikese testi and i failed miserably!!! ühesõnaga, vihastasin, ei olnud kannatlik, ei tahtnud teisest inimesest parimat uskuda vaid ikka seda kõige räpasemat. mängisin märtrit ja arvasin, et kõik teised peale minu on lollid jne. ning et mina pean selle pärast õilsalt kannatama, et teised nii lollid on. ja et ma lähen minema ja ei mängi enam nende lollide liivakastis. ehitan endale hoopis oma liivakasti, vohh. las siis näevad, kui halb neil ilma minuta on. las kannatavad, tainapead siuksed.

antagu see mulle andeks. no juhtub mõnikord...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Heheh..kuule põrgu leegid juba limpsavad tagumikust...- tunned? Ega nüüd ei aita muud, kui tuleb riided lõhki käristada ja natuke tolmus püherdada...
Ja loomulikult peab kasinusele ja meeleparandusele suuremat rõhku manema! Kindluse mõttes võiks ka hernestel põlvitada ja siis märgade ja külmade linade vahele pugeda- lihtsalt, et oleks kõik tehtud...
a.

annushka ütles ...

oo, ma märgade linade kohta polegi midagi kunagi kuulnud! herned ja riidekäristamised on küll jah tuttavad. aga tead, ma tegin hoopis vingema asja - klaarisin oma probleemid nende nö. "lollidega" ära. tuleb välja, et nad polegi nii pahad ja lollid. täitsa toredad tegelased on. elus on lihtsalt mõnikord arusaamatusi...