esmaspäev, jaanuar 8

uusaastalubadus...



tegin täpselt ühe uusaastalubaduse. oma ainsal toalillel muld ära vahetada. sest vana on peaaegu ära haihtunud ja otsa söödud. või mai tea, mida taim selle mullaga teeb, et see vähemaks jääb.

ja üldse, ma pole mingi rohenäpp. eelmise draakonipuu, mis mulle kingiti, andsin isale, kes selle hea meelega adopteeris. tema on meil selline elusate asjade austaja. mina mitte. noh ja siis saingi kohe varsti jälle ühe draakonipuu kingituseks. siin ta vireleb. pole ära ka surnud. visa hing teisel...
ah jaa, ja elevant on mu lemmikloom. kuigi elusat elevanti endale kottu ei tahaks. arvan, et tegelikult ma kardan elevante. sest ma kardan kasse ja koeri ja lehmi ja hobuseid ja rotte ja chinchillasid. mehi kardan ka natuke. madusid ja ämblikke ja tarakane ja sigu ma eriti ei karda.

3 kommentaari:

maris ütles ...

ma ka ei salli neid potililli. mõni loll vahel kingib, alati pean pärast otsima, kuidas lahti saada. ära ju ei viska elavat asja.

Anonüümne ütles ...

Hmm, mõni loll...
Ise oledki loll.

Anonüümne ütles ...

näh, ega siis sellepärast veel loll pea olema, et potililli kingib. lihtsalt veidi lihtsameelne, ütleme...

ka neil võib olla hea süda, potililli ei salli. näiteks nagu minul ja marisel. mis sest, et seda nii tihti näha pole...