reede, jaanuar 12

u sosedki isterika...

njah. mul on ainult kaks seinanaabrit. ja mõlemad ilmselt püstihullud. no sellest ülemise korruse omast ma olen juba kirjutanud siin ja siin. kõrval elab üks umbes minuvanune eestlanna, mingi mehega ilmselt ikkagi. ning see eestlanna hüsteeritseb päris tihti. ma juba mõtlesin, et äkki kutsuks kedagi talle appi või läheks ise, aga see mõte tundub nii teise privaatsusesse tungimisena. kuid tidrik halab ja kriiskab ülepäeva, nagu talt tahetaks kõri maha võtta. või siis ta maha jätta. ma kohe kujutan ette, kuidas ta on põrandal põlvili maas ja ulub, et sa ei tohi ära minna, ma ei saa ilma sinuta vms. läbi seina pole sõnu kuulda, ainult meeleheide imbub läbi. või ei mina tea, äkki ta ulub, et miks sa pole jälle oma sokke põrandalt ära koristanud või et miks on vetsupaber jälle otsas. ega kto jevo znaajet, mille pärast paarisuhtes kriisatakse...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oled sa kindel, et ta ei ulu valu pärast?

annushka ütles ...

olen jah kindel, see on selline nõudlik ulgumine... ja mingit kaklust ega midagi muud pole ka kuulda. rohkem vist ikka hingevalu pärast.

annushka ütles ...

aa, triengel, ma ei saa sind enam lugeda. oled mingite passvordihordide taha peidetud...

Anonüümne ütles ...

Siis on hästi, et valu pärast ei ulu :)Ma olen selle koha pealt hellaks tehtud (ei, mind ei ole pekstud).

Aga mis sellesse lugemisse puutub, siis on mul praegast kergekujuline peiteperiood. Aga kui sa tahad lugeda, siis tee endale wordpressi konto ja saada kasutajanimi aadressile tri.angel@hot.ee, ma lisan sind sõbralisti.

Anonüümne ütles ...

meil varem nuttis üks laps kusagil majaavarustes tundide kaupa. See oli küll jube. Ma ikka muretsesin, et miks nad teda sülle ei võta jne. Nüüd enam ei nuta. Ju kasvas välja sest east. Siiani imestan, kuidas saab lasta väikest last tundide kaupa nutta. See kestis umbes aasta.