kolmapäev, jaanuar 17

kõik on korras nagu norras...

trilla-tralla, ma sõidan norra! üheksandal veebruaril. seal toimub selline asi nagu open heart konverents. ja üks hea sõber kinkis mulle lennupiletid! kän juu biliiv it, ah?! no ma ütlen, et igasuguseid imesid juhtub siin ilmas. polegi kunagi norras käind. oslo pidi väga helsingi moodi olema. noh, nüüd saan ma ka oma sõna sekka öelda kui järgmine kord sellel teemal kõneldakse.

üks norra sõber rääkis mulle kord tema jaoks täiuslikust hetkest: suvehommik oslos, sa istud mäe otsas verandal, sööd värskelt keedetud vähke või hummereid või misiganes merekoletisi ja naudid vaadet merele. et see pidavat kõige parem olema. noh, suvehommikut ma veebruaris ei saa, vähke vist ka mitte. aga mäe otsa võin ronida küll. neil norras neid mägesid ikka jagub...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

näe, üks korralik hummer näeb selline välja: http://img3.auto24.ee/auto24/photo_series/770/346/3570346.jpg

Anonüümne ütles ...

misasja, see on ju mingi punane asi, kus on mootor küljes...näeb pealegi välja, nagu oleks peksa saand. mis sa ajad siin plikade päid sassi!