kolmapäev, jaanuar 10

hambaarstist ja eeslist...

miuke tuul on väljas! aga päike paistab nii ilusasti... elu on nunnuhunnik. käisin hommikul hambaarstil, mul on hästi lahe ja jutukas tädi arstiks. tema kärtspunase peaga assistent on ka vahva suuvärgiga naene. pärast kõndisin rahulikult läbi tokoiranna pargi, vaatasin parte ja seda, kuidas kasepuud meres kasvavad. uputab, ühesõnaga. ja siis metroopeatuses üks vahva näoga poiss vaatas mulle pikalt otsa. ma pärast naeratasin tükk aega. arooniapõõsastel on veel hulgi marju küljes. nagu oktoobrikuu, ainult ilma punaste lehtedeta...

vaatasin eile klippi, kus känguru annab mehele tappa. öösel nägin sellist und, et mingi naabri koduloomast eesel tungis minu tuppa ja tuli kallale ka. või noh, omaarust vist kallistas mind. aga eesel on ju ikka suur loom. mulle ei meeldi eesleid kallistada. oli nagu õudukas või nii. araabia keeles on eesel himaar ja see on üks räigemaid sõimusõnu inimese kohta. nii et nüüd oskate te araabia keeles sõimelda.

Kommentaare ei ole: