esmaspäev, jaanuar 29

mühaklikud meelitused...

nomaitea, kas sinu meelest on see kompliment: "sa oled täna nii kena, kas sa oled alla võtnud?"??? no minu meelest ei ole. tegelikult sellega ju öeldakse, et muidu oled kole ja paks, lõpuks ometi võtsid veidi alla, nüüd päris kena inimene. minu arust komplimete tuleb viljeleda rohkem kui rukist, aga seda võiks ju teha taktitundeliselt. "sa näed kena välja!" no kas pole armas, mulle küll meeldivad sellised ütlemised. aga imagine this: "sa näed täna kena välja, kas sul on mingi uus meigikreem mis kõik su kortsud ära peidab?" jiihaa, iga naise unelm...

lisaks selline kompliment eeldab, et ma ikka tahangi hirmsasti alla võtta. et punnitan täiest jõust selle nimel, et 200 grammi endalt maha higistada. kas kaalu langemine on alati hüve siin ilmas? kuna ma ise kaalun umbes 28 korda rohkem kui üks keskmine baleriin, siis on see teema veidi hell koht, eksole. ja no lääne ühiskond ju ainult mingisuguse liposuctioni ja nahahoolduse ümber keerlebki. niiet kui sulle öeldakse, et sa oled alla võtnud, siis hüppa rõõmust lakke ja lange ütlejale kaela. sa hakkad ilusate inimeste seltskonda jõudma. kui muidugi jälle paksuks ei lähe.

alguses oli mul raskusi selliste fakti konstateerimiste peale midagi kosta. maigutasin lihtsalt paar korda lolli näoga. nüüd vastan selgelt ja rahulikult, et aitäh ja ei ole. sest no tõesti ei ole. õnneks pole ma jo-jo-kaaluga, mis kõigub kiiremini kui õuetemperatuur. ma olen lapsest saati olnud täissaledat maatõugu naisterahvas. vanal heal mõisaajal oleks ma kulla hinnas olnud, säherdused tugevad kintsud ja ega kontki pole niru. põldu jaksaks küll künda. kahjuks koolidiskodel poisid ei osanud sellist fakti hinnata ja teismelist annushkat võeti tantsima ainult kuuvarjutuse puhul.

naise elu on ikka raske, puhata ja mängida ka ei lasta...

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga minu jaoks oled sa väga ilus inimene ükskõik, mis kaalus. Ja pealegi on sulle ikka väga õige nimi pandud, et siis kui andeid jaotati ununes sinu kohal kotisuu lahti ja muudkui pudenes ja pudenes:)))
Muahhh!

Ma mäletan, et sul oli jaanuari lõpus sünnipäev. No selline ma olen, kuupäeva ei mäleta. Aga teen nagu mu isa minu sünnipäeva puhul alati teeb - ilmutab ennast napilt enne minu sünnipäeva ja ütleb järgmised sõnad: "Nohh, sul on homme sünnipäev. Ma soovin siis täna ära." :))

Anonüümne ütles ...

tüüpilise mehe kompliment ju (ma eeldan, et see oli meesterahvas, kes selle komplimendi tegi). mehed ei mõtle nii sügavuti selle koha pealt. ta omast arust arvas, et tegi hullult hea komplimendi, aga näe, sina hakkasid kohe analüüsima ja värki.

Anonüümne ütles ...

pätsi, kusjuures kaks korda lühikese aja jooksul olen seda komplimenti kuulnud just nimelt NAISE suust!!! mehed vist eriti ei analüüsi, miks keegi hea välja näeb. on ilus ja kogu moos. aga naised suskavad ikka kavalalt ära :)

eeeevoshhhhh, dorogaja moja, suur tänu ja veel suurem muahhhhh sulle. jah, mul on HOMME sünnipäev. nii et väga õigel ajal õnnitled. nüüd tekkis mul mingi kahtlus, et sul on ka aasta alguses sünna. on või? ma õnnitlen igaks juhuks ette ja taha ära. mul ei seisa sellised asjad ju ka kunagi meeles.

Anonüümne ütles ...

Ma nüüd küsiksingi kohe tüüpilise mehena, et kas sellised komplimendid nagu:" kuule- sa oled veel ilusam kui uus mersu!", "te olete nagu alles tehasest välja lastud pemari ja mersu!" ja "sa oled kaunim kui kollane ketassaag!" on sobivad või mitte?
a.

Anonüümne ütles ...

- peremees, kallis peremees, mis asi on parim siin ilmas?
- siiakala.
- ma armastan sind nagu siiakala!

pemari ja ketassae komplimendid on väga head. eriti kui vastuvõtja kasvõi ligikaudu mõistab, kui ilus üks kollane ketassaag olla võib...

Anonüümne ütles ...

kui Sul on täna sünnipäev - Palju õnne!!! - siis sa pole vähi tähtkujus sündinud... aga muidu on vähkidele väga iseloomulik see, et kui keegi teeb neile komplimendi a la Sul on nii ilus soeng!, siis nad mõtlevad automaatselt, et aaa! - järelikult mul tavaliselt on jube soeng:)

Anonüümne ütles ...

seoses tänase päeva pidulikkusega minu poolt sügav kummardus ja soe käepigistus! minu lugupidamine!

Anonüümne ütles ...

Palju õnne ilusal lumisel sünnipäeval! Loen ikka su blogi - see on lihtsalt väga armas.

annushka ütles ...

anu, üldjuhul ma õnneks nii skeptiline ei ole komplimentide suhtes. see kaaluvärk ainult tõstab okkad püsti millegipärast. ilmselt mul on veel arenguruumi :)

pätsi, kummardan ja teen niksu suures tänutundes!

triin, back at you! sinu bloog on üks selle universumi armsamaid. ma tahaks endale ka selliseid lapsi! eriti leena tuletab mulle ühte tuttavat tirtsu meelde, kes on armsusse pakitud elurõõm ja elavhõbe. ma hakkan tasapisi vanemaks jääma ja üha rohkem lastest huvituma. õnneks beebipalavikku mul veel pole, see oli 16-aastasena juba ära.