esmaspäev, jaanuar 22

esmaspäevane needus...

kuulan esmaspäeviti üht kohustuslikku loengut, нормы современного русского языка называется. õppejõud on suutnud oma pika staazhi jooksul saavutada igavuse ülima astme. tema loeng on nii tuimestav, et see on kuulus terves õppetoolis. leiutasin siis täna erinevaid mooduseid igavuse eemale peletamiseks. sest jube, seal polnud võimalik isegi kirjutamisega ennast virgutada, sest mees tõesti читал лекцию, ehk oli teinud meile kõigile koopiad paberist, mida ta meile siis pooleteise tunni jooksul oma vaikse ja halli häälega ette luges. mehel on peale halli hääle ka hallid juuksed ja hall ülikond. no täitsa hall mees.


ma joonistasin siis igasuguseid pildikesi, proovisin isegi ihana jone nägu pastakast välja imeda...

kui kunstilised ideed otsa said, leidsin palju tõhusama meetodi une peletamiseks. hakkasin ennast iga natukese aja tagant näpistama. aitas väga hästi. soovitan soojalt, kui on vaja kellegi igavat juttu kuulata ja magama jääda ei tohi. näpistage ennast, kodanikud!

4 kommentaari:

triibik ütles ...

kule se on ju absoluutselt jone nägu! ma sain kohe aru! trullallaa, täna on neljapäev!

Anonüümne ütles ...

aitüma, triibik!!!! komplimendid kuluvad alati ära :)

Anonüümne ütles ...

Ma proovin seda näpistamisnippi järgmises saksa keele tunnis (:

Anonüümne ütles ...

hmm, täna suutsin ennast kuidagi psüühiliselt ette valmistada ja see õudusloeng polnudki nii õudne. venis küll, aga näpistada polnud vajadust. ma võtsin suure kohvitopsi kaasa ja püüdsin õppejõust endale mingit põnevat ettekujutust luua. üks neiu nimelt ütles mulle, et see mees on tema lemmik, et ta ju räägib nii ilusasti (???). ja et on hea kuiv huumorisoon (???). ma siis proovisin sisendada endale neid asju. lisaks loengu teema oli ka huvitav.

ehk on veel lootust.